Якщо для вивчення
понять алгоритму та комп'ютера вже створено певну методику, то, як свідчить
практика, поняттю інформації вчителі майже не приділяють уваги. Оскільки за
програмою поняття інформації вивчається на перших уроках, то часто в шкільній
практиці воно пояснюється формально або зовсім опускається. Крім того, деякі
вчителі вважають, що курс інформатики повинен починатися не з вивчення
теоретичних питань, а з практичної роботи за комп'ютером, і відповідно будують
шкільний курс. Сьогодні методичною проблемою є також побудова уроків,
присвячених формуванню поняття інформації, відсутність відповідної системи
завдань та вправ, методичної літератури з цього питання.
Якщо ви збуджені, невпевнені в своїх силах або просто незібрані і не налаштовані на роботу, то вам не завадить послідовно прослухати ці п'ять композицій.