1.ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ
2.ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
3.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «Інформаційна система»
4.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ»
5.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
З ТЕМИ «Звернення до алгоритмів і функцій»
6.Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Вказівки повторення і розгалуження»
7.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з
теми «Табличні величини»
8.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми
«Рядкові величини. Вказівки створення графічних зображень»
9.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми
«Програма. Мова програмування»
10.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «Операційна система. Робота з дисками»
11.Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Глобальна мережа Інтернет та її можливості»
12.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «Графічний редактор»
13.Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Інформаційна модель. Алгоритми»
14.КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «ПРИКЛАДНЕ
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР»
Якщо ви збуджені, невпевнені в своїх силах або просто незібрані і не налаштовані на роботу, то вам не завадить послідовно прослухати ці п'ять композицій.