Про внесення змін та доповнень до науково-методичних рекомендацій про застосування Інструкції з ведення класного журналу
учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» повідомляє, що у 2009-2010 навчальному році чинними є Науково-методичні рекомендації про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. – Харків: ХОНМІБО, 2008. – 50 с.
Звертаємо Вашу увагу на зміни та доповнення до вищезазначених рекомендацій, які внесено з урахуванням вимог інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2009-2010 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 22.05.2009 р. №1/9-353) з предметів: українська мова, українська література, російська мова, історія України, всесвітня історія, математика, інформатика, фізика, астрономія, біологія, природознавство, хімія, географія, художня культура, основи правознавства (лист Головного управління освіти і науки від _______________ № ________ ):
У 10-11 класах змін щодо заповнення сторінок класного журналу не відбулося.
Особливістю 2009/2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах є викладання інформатики в 9-му класі за новою програмою.
Програмою передбачено виконання 12 практичних робіт.
Відпрацювання учнями пропущених практичних робіт є недоцільним. Тому після колонки з датою цього уроку не залишають вільну колонку без дати. Вивчення теми закінчується уроком узагальнення та систематизації знань, на якому вчитель може провести оцінювання за підсумком усієї вивченої теми у формі усних запитань, письмових завдань (у тому числі й тестових), комплексних практичних робіт, захисту навчальних проектів тощо. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягають оцінюванню протягом вивчення теми.
Якщо ви збуджені, невпевнені в своїх силах або просто незібрані і не налаштовані на роботу, то вам не завадить послідовно прослухати ці п'ять композицій.