Нд, 22.12.2024, 16:19
КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ VLM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Корисні посилання
Галузеві

Головна » 2009 » Вересень » 20 » Ведення класного журналу в 2009-2010 н.р. - рекомендації Харківського ОНМІБО (Витяг)
11:48
Ведення класного журналу в 2009-2010 н.р. - рекомендації Харківського ОНМІБО (Витяг)
Скачати або Переглянути повний текст документу
Відкрити сторінку, де  розміщено джерело даної інформації
Скачати  або Переглянути Наказ МОНУ 496-08 (ведення журналу)



Про внесення змін та доповнень до науково-методичних рекомендацій

про застосування Інструкції з ведення класного журналу

учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

 Комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» повідомляє, що у 2009-2010 навчальному році чинними є Науково-методичні рекомендації про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. – Харків: ХОНМІБО, 2008. – 50 с.

Звертаємо Вашу увагу на зміни та доповнення до вищезазначених рекомендацій, які внесено з урахуванням вимог інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2009-2010 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 22.05.2009 р. №1/9-353) з предметів: українська мова, українська література, російська мова, історія України, всесвітня історія, математика, інформатика, фізика, астрономія, біологія, природознавство, хімія, географія, художня культура, основи правознавства (лист Головного управління освіти і науки від _______________ № ________ ):

 ..................................................................................................................

Інформатика

У 10-11 класах змін щодо заповнення сторінок класного журналу не відбулося.

Особливістю 2009/2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах є викладання інформатики в 9-му класі за новою програмою.

Програмою передбачено виконання 12 практичних робіт.

Відпрацювання учнями пропущених практичних робіт є недоцільним. Тому після колонки з датою цього уроку не залишають вільну колонку без дати.
Вивчення теми закінчується уроком узагальнення та систематизації знань, на якому вчитель може провести оцінювання за підсумком усієї вивченої теми у формі усних запитань, письмових завдань (у тому числі й тестових), комплексних практичних робіт, захисту навчальних проектів тощо. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягають оцінюванню протягом вивчення теми.


Переглядів: 4364 | Додав: salal | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Пошук на сайті
Календар
«  Вересень 2009  »
ПнВвСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Освітні сайти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Формуємо робочий настрій

Якщо ви збуджені, невпевнені в своїх силах або просто незібрані і не налаштовані на роботу, то вам не завадить послідовно прослухати ці п'ять композицій.

1. Робимо "музичний масаж" ваших емоцій.
2. Проводимо емоційне розслаблення.
3. Стабілізуємо спокійний стан.
4. Створюємо позитивні емоції.
5. Формуємо оптимістичний настрій.
Хороший настрій - запорука успіху.
Швидкість
Информер тИЦ и PR
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz