Оскільки немає відповіді на запитання про те,
що таке інформація, то й запитання про кількість інформації (багато
інформації, мало інформації) та одиниці вимірювання інформації слід визнати
некоректними.
Питання вимірювання інформації викликає
дискусії серед методистів, учителів. Багато авторів підручників з інформатики
пропонують вводити поняття кількості інформації через біти і байти, забуваючи,
що, по суті, мова йде про довжину двійкового коду повідомлення, а не про
кількість інформації, яку несе таке повідомлення.
З поняттям носіїв повідомлень учні
зустрічаються протягом освоєння всієї практичної частини шкільного курсу
інформатики. При цьому доцільно описово ввести поняття носія повідомлень,
звернути увагу учнів на існування довгоіснуючих і недовгоіснуючих носіїв
повідомлень та окремо виділити носії, які використовуються при роботі з комп'ютерною
технікою.
На наступному етапі ознайомлення учнів з
поняттям інформації доцільно ввести поняття мови. Розповідь учителя можна
побудувати так.
Повідомлення подають певною мовою. При цьому
повідомлення може мати вигляд деякої послідовності знаків, жестів, нотного
запису, живописного твору, музичного твору, звукозапису, відеозапису, кінофільму.
Важливо, щоб учні зрозуміли на інтуїтивному
рівні відмінність між поняттями інформації і повідомлення.
Інформацію передають за допомогою
повідомлень.
Повідомлення передають за допомогою
послідовності сигналів від джерела до приймача інформації. Середовище, через
яке здійснюється передавання сигналів від джерела до приймача, називають
каналом зв'язку.
Якщо для вивчення
понять алгоритму та комп'ютера вже створено певну методику, то, як свідчить
практика, поняттю інформації вчителі майже не приділяють уваги. Оскільки за
програмою поняття інформації вивчається на перших уроках, то часто в шкільній
практиці воно пояснюється формально або зовсім опускається. Крім того, деякі
вчителі вважають, що курс інформатики повинен починатися не з вивчення
теоретичних питань, а з практичної роботи за комп'ютером, і відповідно будують
шкільний курс. Сьогодні методичною проблемою є також побудова уроків,
присвячених формуванню поняття інформації, відсутність відповідної системи
завдань та вправ, методичної літератури з цього питання.
Что такое Реестр
Словарь Microsoft Computer Dictionary дает такое определение Реестра: Иерархически
построенная, централизованная база данных в составе операционных систем
Microsoft Windows 9x/NT/2000/XP/2003/Vista, содержащая сведения,
которые используются операционной системой для работы с пользователями,
программными продуктами и устройствами.
Что делать, если появляется сообщение «Редактирование реестра запрещено»
Если при попытке запустить Редактор реестра (любым способом: Пуск –> Выполнить… –> regedit –> OK, или C:/WINDOWS/regedit.exe, или путем запуска reg-файлов)
появляется окно «Редактор реестра» с сообщением «Редактирование реестра
запрещено администратором системы», это говорит о возможном заражении системы вирусами.
Наверняка многие хозяева flash-карт (в простонародье – флэшек)
сталкивались с проблемой компьютерных вирусов, которые вдруг появлялись
на карте памяти. Такая карта автоматически заражает каждый компьютер, к
которому была подключена. Возможен и обратный процесс: вирусы на
компьютере копируются на ещё не зараженную флэшку.
Атаковавший Корею 26 апреля 1999 года вирус инфицировал ни много ни
мало один миллион компьютеров, нанеся ущерб на сумму свыше 250
миллионов долларов США. Получивший название “Чернобыль” (”Chernobyl”) ...
Якщо ви збуджені, невпевнені в своїх силах або просто незібрані і не налаштовані на роботу, то вам не завадить послідовно прослухати ці п'ять композицій.